tisdag 16 november 2010

Sinnessjukt dåligt

Det är helt galet vad dåliga mina inkomster har varit nu. Inga inkomster i två dagar. Det skumma med detta är att om man räknar med morgondagen så kommer jag att ha lika många sidvisningar hitintils av november som hela oktober. Men mina inkomster är bara knappt 70 kr av november månad än så länge. Förra månaden tjänade jag 169 kr. Det är ju helt sjukt! Jag trodde inte att det skulle gå såhär dåligt med tanke på att jag nyss startat upp sex nya bloggar. Förhoppningsvis är det bara så att min äldre blogg har hamnat i en tillfällig svacka och att det kan ta ett litet tag att tjäna pengar på nystartade bloggar. Om så år fallet så ser ju framtiden ljus ut. :-)

Ni får ursäkta om jag formulerat mig lite galet i detta inlägg. Det är sent. ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar