måndag 1 november 2010

Ny blogg, ny månad, ny vecka, ny läsare, nya mål och nya tag

Jag har hällt på med adsense några månader, men då bara med en blogg. Jag glömde bort bloggen ett tag. Sedan kom jag på den och då kollade jag hur mycket jag tjänat på adsense - dryga 200 kr på två månader. Då blev jag pepp och fortsatte med ett jag startade upp. Det ledde till att jag tjänade 169 kr kommande månad (som var oktober). Nu i november har jag startat upp sex nya bloggar och jag hoppas på att slå förra månaden med hästlängder. Nu kör vi!

Idag har jag förresten tjänat 2 kr och några ören. Jag vet, det är under medel om jag ska slå rekord denna månad. Men man måste lära sig att det går upp och ned. Och jag är han vid att tjäna 0 kr flera dagar i rad ibland. Men jag hoppas att de nya bloggarna ska ge effekt. Men det kommer ta ett tag innan de ger effekt eftersom jag nu håller på med att "Promota" dem och bara det tar ett tag. När jag är klar med det tar det även ett litet tag innan det ger effekt på adsenseinkomsterna. Men jag hoppas att det kommer hinna påverka en stor del av denna månad. Vi får se. Spännande ska det bli.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar