måndag 7 februari 2011

Det går bra nu

Innan jag börjar mitt inlägg vill jag bara be om ursäkt för att det tog så lång tid innan jag skrev om januari månad.

Hursomhelst, Igår tjänade jag ca 20 kr och idag har jag tjänat ca 3,50 kr hitintills. Det går riktigt bra med andra ord. Om det fortsätter såhär resten av månaden kommer jag att slå rekord i högst månadsinkomst. :) Jag har förresten tack vare de stora inkomsterna igår och idag totalt sätt fått in över 800 kr med adsense. Det ska bli riktigt kul i slutet av denna månad då jag förhoppningsvis får reda på om de skickar checken till mig eller inte. (Jag ser dock ingen anledning till varför de inte skulle skicka checken då jag följt alla regler jag känner till, men man ska inte ropa hej...).

Förstod ni inte vad jag menar med "att ropa hej" så jag jag förklara att det innebär att jag inte ska "ta ut segern i förskott". Jag ska alltså inte fira för ens jag fått min check.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar