onsdag 1 december 2010

Det blev inget igår

Ja, jag får väl ta och säga "igår" i rubriken med tanke på att det är några minuter efter midnatt nu. Det blev i alla fall inget mer igår, trots rekordmånga sidvisningar. Nu är det alltså ny månad, december. Det innebär att jag ska redovisa hur det gick i november. Tanken är väl att jag ska göra det idag, den 1 december. Men jag har väldigt mycket att göra nu. Precis nu måste jag sova. Efter det så går det i ett. Målet är att redovisa inkomsterna 2 december.

Hur som helst så ska det bli extremt spännande att se hur denna månad blir. Ska det t.ex. bli en massa inkomster från mina nya bloggar nu? Kommer det att bli rekord? Frågorna är många, svaren får vi succesivt varje dag. Slutgiltig svar får vi nästa år. ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar